Blont blev det iaf...

Publicerad 2010-03-18 09:12:21 i Allmänt,

Var hos syrran igår för att fixa håret och umgås lite, skulle bli lite blondare... Ja blont blev det ju iaf, jag vet inte om jag tycker om det eller inte så mössan får följa med idag. Det blev ganska stor skillnad och kan nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid den nya färgen. Visst det är inte så illa så jag inte tar mig till skolan, men ja de är väl så läget är oxå...

Ikväll blir det bowling, om man vågar sig dit vill säga. Annars ser dagen ganska lugn ut, kort och slapp dag. Vaknade riktigt tidigt så ja har inte behövt stressa något och tror faktiskt inte jag kommer behöva göra det heller. Men det märker vi hur de blir med de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela