Malin och barnvakt

Publicerad 2010-03-20 00:09:53 i Allmänt,

Idag blev det mys med Malin efter skolan, vi lagade mat och gjorde kokostoppar. Efter det poppade vi popcorn och tryckte i oss nötter medan vi kollade på film. Från början var det tänkt att vi skulle kolla Titanic men den ville inte funka så det blev en svensk film istället. Väldigt rolig var den hur som :)

Nu sitter jag här hemma hos syrran medan hon och hennes kompis är ute på puben så sitter jag och är barnvakt. Iofs så är det inte speciellt jobbigt, men man kan ha det roligare än vad jag har det nu. Eller det är som ja tror iaf... Någon som känner att det behövs rättas?

Imorgon blir det till att åka in och kolla bowling. Kan faktiskt säga att det har varit lite tomt utan bowling idag... Blir hallen varje dag denna veckan utom nu idag... Ne, nu ska jag faktiskt lägga mig så jag orkar upp imorgon innan jag faller ihop i en trött hög på golvet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela