Spanien!!

Publicerad 2010-03-09 22:40:03 i Allmänt,

För nu har vi verkligen planerat och imorgon ska vi boka resan, det kommer bli så sjukt underbart att få åka iväg en vecka till sol och värme. Att får göra de med kompisarna gör det ju inte sämre precis.

Nu är paketen till Alice färdigköpta, mycket nöjd för en gångs skull nöjd med vad jag har hittat. Tänk att hon redan är ett år, det är läskigt vad tiden går fort... Ibland (just nu) känner jag att tiden skulle kunna få stå still ett tag, bara ett tag liksom. För att få hinna ifatt sig själv. Lyckades trotsa mig själv och ta mig till skolan trotts att ja inte hade någon vilja att dra mig till skolan eller ta mig ur sängen och hitta på något. Vissa dagar känns bara värdelösa...

Kommentarer

Postat av: sofi

Publicerad 2010-03-11 20:14:38

spännande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela