Mallis - (Tisdag)

Publicerad 2012-09-09 12:07:54 i Sanna - Livet,

Hela denna dagen spenderades på sjön, eller ja iaf 7 timmar av den. Att jag ens kunde vara med ute på båten var ett under, jag som alltid får soleksem av varje liten stråle sol utomlands har denna resan klarat mig ifrån det helt och hållet. Egentligen trodde jag inte att det fanns någon mirakelprodukt som kunde ta bort det men jag måste verklkigen rekommendera solarin, denna resan hade varit förfärlig om ja inte tagit de tabletterna. Aldrig tidigare har ja klarat mig så bra på en resa!






Glad Emrik njutar av solen
Storfiskaren Emriks bamsefisk!
Som tur va fick både Emrik å pappa 2 fiskar, annars hade vi hört de ett bra tag ;)

Detta fortet kan man ju köpa om man har lite pengar över, hade tydligen sålts för ett tag sedan till en privatperson. Det kostade bara 120 miljoner euro...
Fick äntligen äta min Paella, underbart god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela