God morgon? Nej, illa morgon.

Publicerad 2009-12-02 13:48:52 i Allmänt,

Vaknade med extremt illamående, så det blev till att stanna hemma och sova sig frisk istället. Jag kan väl inte påstå att ja känner mig fullt frisk nu heller men det är ju i alla fall bättre. Lite smått sur över att ja mådde så i morse för nu får ja inte lämna tillbaka min mobil heller, skulle vatt skönt att bli av med den och kunna införskaffa en ny innan jag får panik på den och kastar den i väggen. Då får ja ju inget tillbaka av den ;)

Sitter och lyssnar massa julmusik, för nu är det myyyys :) Har tom städat idag, ja jag MÅSTE vara sjuk :o För snart är det juuuul. Det bli en konstig jul i år :o Har kommit på att de kmr sluta med att ja mamma å pappa firar jul själva, det kändes lite tragiskt. Fast ja hoppas de tar ett bra tag tills dess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela