Ikea, lister och mys :)

Publicerad 2009-12-13 12:50:23 i Allmänt,

Så spenderades gårdagen. Åkte in till Ikea och köpte lite saker till huset har vi tur så kan vi flytta innan jul faktiskt :D Jag är så sugen på att flytta nu, ska bli sköntskönt :) Målade lite lister väl nere i huset och kände mig väldigt iakttagen om man säger så ^^ Sen blev det film under kvällen.

Nu Sitter ja här med nackspärr tror jag och jag kan berätta för er att det finns roligare. Borde jobba på TMS uppgiften innan Malin känner för att börja misshandla mig (det kan vara bra vi bor en bit ifrån varandra ibland). Men jag borde lägga mig och sova säger min nacke så jag ska nog lyda den.


Pussa <3

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-13 18:33:57

Haha vilka falska anklagelser du kommer med här! Jag skulle väl aldrig misshandla dig? Bara nypas lite kanske ;)

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-14 17:53:32

Haha bara misshandlas lite då ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela