Längtar :)

Publicerad 2009-12-17 22:57:48 i Allmänt,

Kvällen har spenderats inne i bowlinghallen mellan 7 och 9, helt underbart säger jag bara! Blev ovanlig träning med tanke på att det var avslutning, dvs stolbowling, hallklotsbowling och discobowling. Jag måste faktiskt medge att discobowling är bland de roligaste, att varken se vart man ska stå eller slå. Kan det bli bättre? Haha faktiskt så gick det mkt bra för discobowlingen hela 174 poäng ^^ Det va mer än va ja fick serien efter :p lite illa? ja faktiskt.

Avslutades med lite lekande och hade riktigt kul med folket idag. Jag trivs med nya laget, ni är trevliga!

Nu ska jag lägga mig och kolla lite tv innan det blir dags att sova. Imorgon blir det avslutning i skolan och kvällen är fortf inte planerad.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela