Så blev det jul igen

Publicerad 2009-12-25 12:37:02 i Allmänt,

Jaha, då var de mesta över. Sitter här nu helt död efter gårdagen. Kan säga att Malins och min konversation spårade ur en hel del igår, sjukt kul blev det iaf. Du är underbar gumman :) <3

Nu sitter jag här och är allmänt sur över att det regnar, jag skulle ju ut och kolla runt i färjestaden idag -.- Så gick det med det. Aja får väl dra mig ut ändå så kan ja se fram emot en varm dusch när jag kommer hem. Härligt! Men först blir det frukost:)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-12-25 16:16:31

Haha, det var jäkligt kul iallafall XD Du är med underbar!

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-12-25 16:17:33

Haha det var sjukt kul ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela