Tv, julmusik och packning

Publicerad 2009-12-18 19:37:48 i Allmänt,

Tvn spelar NCIS Los Angeles och datorn spelar julmusik. Mitt i allt kaos springer jag omkring och packar kläder. En och en halv garderob är tömd, bara en halv kvar. Just nu finns hela mitt rum i några lådor, kartonger och kassar. Börjar undra hur ja ska få plats med alla mina kläder :s Men det får funka hur som.

Blev en kort dag i skolan idag, skönt kan man kalla det. Pysslade till 11 å sen fick vi sluta :) Nått över 12 var jag redan hemma hos Carl, film blev det. Väldigt trevlig familj måste jag berätta!

Imorgon åker Stine bort och jag har inte träffat henne sedan länge känns det. Kmr sakna dig tjejen när du är bort i Spanien och firar jul! :o Men vi ses på nyår! Då slipper du mig inte :D

Nu borde jag fortsätta packa om jag vill kunna flytta imorgon och ha tid att sova nått inatt. Imorgon blir en spännande dag, längtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela