2012

Publicerad 2009-11-29 01:13:16 i Filmer / Böcker - Recenserat av mig,

Sjukt bra film, kritikerna säger att den var tillgjord och förutsägbar har jag hört. Visst håller jag med dom till viss del, det är ganska svårt att göra filmer nu som ingen vet slutet på. Fast den var så bra gjord, tror jag världen kommer gå under 2012? Ja det märker vi, jag tror kanske inte hela världen kommer falla sönder men någon slags katastrof tror jag på. Vem vet, sjukdom eller tsunami skulle vara en stor och hemsk händelse för vår värld igen. Tvivlar dock på att mänskligheten kommer gå under då. Vi är för stolta och för rädda för vår art för att låta oss dö ut. Det finns alltid en lösning till alla problem, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela