Glasögonorm? Ja tack!

Publicerad 2009-11-27 19:17:07 i Allmänt,

Varit på synundersökning idag vilket har resulterat i att jag nu sitter och längtar efter slutet på nästa vecka då de bör vara klara. Jag menar tanken på att se något igen är ju helt underbar! Jag slipper den vanligaste kommentaren under en lektion "Malin, vad står det?!". Det ska bli så skönt, sen är det ju ett plus för alla i min närhet på vägarna att jag snart har mina glasögon på mig. För om jag har tur får ja börja köra om en vecka :D

Det är då jag kommer på att vissa känningar fyller 18 om typ två månader och att de då kommer ha körkort, det kan vara lite trist att veta att jag typ har ett år kvar tills ja kan ha körkort :/ men men som pappa säger det är länge kvar tills ja fyller men tiden går alldeles för fort

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-27 22:44:35

Och jag slipper ha dig hängande över axeln... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela