Onsdag 7/4

Publicerad 2010-04-07 22:47:05 i Allmänt,

Om EN månad och EN dag smäller det! Då blir det Magnus Betnér i Kalmarsalen med Malin (Y) Jag vet inte om det är möjligt att längta mer? Jo det är det säkert, men jag vet inte hur länge jag har väntat på detta, sedan väldigt länge iaf.

Idag blev det stan med Malin, hittade lite foundation samt en bok. Hittade även ett par underbara blå skor, vet dock inte om skor är precis vad jag behöver för tillfället... Men vem kan få för många skor? Eftersom jag la undan dom så är de ju bara att ta en sväng innan bowlingen imorgon (Y) Underbara blå pumps med härlig klack. Kan det möjligtvis bli bättre? Tror knappast det :)

Jag fattar inte vad jag ska göra sen när bowlingen är slut, vart ska ja sitta och slappa hela dagarna då? Det är ett stort mysterium...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-04-09 23:39:43

Snart är ett halvårs väntan över!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela