Sjuk...

Publicerad 2010-04-16 15:00:49 i Allmänt,

Jag som skulle jobba imorgon?! Så gick det med det. För tillfället känner jag mig ganska pigg jämfört med vad jag gjort innan, mamma köpte med sig druvsocker hem så jag började piggna till och kunde tom äta lite gröt :) Annars har jag mest spenderat dagen i sängen och bara vilat. Detta är vad jag har känt på mig nu denna veckan och så slår det till och jag blir ändå förvånad, är inte det konstigt?

Igår kände jag inte något av vad det nu är jag har utan va ute i trädgården och fixade massa, jag diskade och lagade mat åt mig. Sen vid 10 igår var jag som död och gick och lade mig...


Hoppas ni mår bättre än mig :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-16 22:29:03

hej syster. Krya på dej! Inte kul va sjuk.. Ta på dej dom blå skorna så känner du dej kanske bättre? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela