Jag har varit lite lat senaste tiden, har ...

Publicerad 2010-08-18 17:46:28 i ,

Jag har varit lite lat senaste tiden, har inte orkat blogga något alls, tiden har bara rullat på. Redan var bra och miljon var underbar:) imorgon bär det av till göteborg med Emrik, det ska bli underbart, en dag för oss :) <3 Sitter nu på bussen hem, ska köra när jag kommer hem, har börjat på riktiga körlektioner nu på snart rullar jag själv på gatorna :) om mindre än 2 månader fyller jag, det börjar närma sig :) jag börjar se från emot hösten, sett schemat för nästa termin och det ser lovande ut, väldigt skönt om jag ska vara ärlig. Sommaren har varit bra och innehållit mkt jobb, sömn och Emrik. Känns inte som det kunde varit en bättre sommar. Vissa kanske inte håller med mig, men jag vet vad jag tycker. Nu är det dags att börja läsa körkortsboken. Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela