Baka, baka, baka och åter baka

Publicerad 2010-02-23 14:14:08 i Allmänt,

Först blev det frissan, och jag är verkligen nöjd med resultatet. Vanligtvis tar edt ett tag men jag antar jag börjar bli van över att håret försvinnar ganska snabbt, men åh va skönt det är när man kan leka med det igen! :)

Sen blev de "lite" bakande idag :)

Kollade lite på Sotasaker och insåg hur sugen jag var på något gott, det resulterade i att jag nu har bakat vit kladdkaka, vanlig kladdkaka, franskabullar och kanelbullar. Efter att ha smakat kladdkakorna orkar jag inte ens smaka av bullarna... Tyvärr blev inte den vita kladdkakan speciellt kladdig, det blev mer en vit kaka. Men den smakar väldigt gott ändå.

Såhär blev kladdkakorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela