Böj på knät Sanna...

Publicerad 2010-02-26 12:42:39 i Allmänt,

Det var vad dom sa till mig på bowlingen, men jag insåg att det gjorde ganska ont varje gång ja böjde knät. Ja slutsatsen var väl att ja inte hade de starkaste knäna, så igår började jag träna dom. hoppade omkring som en  liten tok, haha nej kanske inte. Men gjorde en hel den utfallssteg, det har resulterat i att jag helst sitter still idag. Både rumpa, lår och knä tycker det är ganska skönt att bara vara :p

Jag kan säga att lovet har vatt kul och trevligt, tror jag varit i stan nästan varje dag. Men det är trevligt :) Vatt hos Vera två gånger, både mys och fiesta! Väldigt galen kväll blev det. Igår blev det Elise och Stine efter bowlingen och sen va de film hemma efter det :) Lovet borde aldrig ta slut!

Nu har ni fått ett helt ointressant inlägg bara för att ja kände för att uppdatera, visst är dom roliga:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela