Dagen efter Nybro!

Publicerad 2010-02-21 10:50:46 i Allmänt,

Tänka sig, jag tog mig till Nybro. Bussen var 10 minuter sen och när ja väl sitter på tåget och nästan är framme börjar vi sakta in, att något var fel förstod ja då vi bara rörde oss väldigt lite och väldigt sälla. Tydligen hade föraren problem med någon växel så vi fick backa å byta spår :p Slutade med att tåget var försenat 20 min bara till Nybro :p kul -.-

Det var en kul kväll med massa skratt, av någon anledning blev hela kvällen försenad på något vis. Men ja de blev ju bra tillslut. MEN jag har bara en fråga till Spotify, hur tänker de när de uppdaterar en lördagkväll? Visst nu har ja inte fakta på att de uppdaterade men ja litar på vad John(?) sa...

Nu är det lov på riktigt och jag ska bara ljuta av varje sekund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela