En gång är ingen gång, två är lika med noll.

Publicerad 2010-02-07 13:30:59 i Allmänt,

Precis kommit hem från bowling med pappsen, det gick helt okej i snitt. Sitter och knarkar Björn Rosenström. Festen i fredags var underbart å kunde inte tänkt mig en bättre kväll :) Igår blev det en lugn dag, satt mest hemma. Vi hade även Alice här men hon va lite rädd för mig igår så jag höll mig mest på min våning, enda gången hon tyckte om mig var när jag bjöd på apelsin :p

Ikväll blir de dans, känns som jag inte tränat något denna vecka. Det får de se till att bli ändring på nu i veckan, ses vi på friskis varje dag eller? ;D Nu tycker jag verkligen att sommaren kan få komma snart, snön borde inte få ligga såhär länge. Jag blir ju depp på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela