Maliiiiin

Publicerad 2010-02-19 20:28:00 i Allmänt,

Har precis haft en underbar flicka här hos mig! Mkt skratt med dig :) Nu sitter hon på stationen och väntar på att ta sig hela vägen hem. Imorgon kommer jag sitta där och vara väldigt nervös, vad är det med mig och åka tåg? De kan ha något med att jag inte gör det så ofta men så fort jag satte mig på tåget själv sist var jag ett nervvrak hela vägen till Nybro. Jag ska bara en station men sitter och oroar mig hela vägen:p

Imorgon blir det fiesta hos Carin som har fyllt gammal, okej kanske inte gammal men äldre än mig nu iaf:) Grattis i efterskott! Ska bege mig tidigt för att kunna äta lite, vi får se vad vädret tillåter mig att göra. Hoppas på en trevlig kväll med massa skratt!

Idag har lovet börjat, en vecka utan skola och utan plugg (ja jag tänker bort fysiken!). På tisdag blir det till att klippa sig och sedan fixa klotet innan träningen. Det kommer bli en bra vecka, det känner jag på mig. Det är kul att man börjar märka förändringar på läraren man inte stod ut med till en början, hon förbättrar sig klart och tydligt. Tänka sig, hon försöker till och med skämta lite ibland ;)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-20 12:25:55

Mycket bra sammanfattning av livet i allmänhet tycker jag! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela