Öland till Nybro med buss och tåg

Publicerad 2010-02-20 13:07:15 i Allmänt,

Om en timme kommer jag i panik att springa till bussen. Om en timme och 5 minuter kommer jag tro att jag har missat bussen och om en timme och 10-15 min kommer bussen att komma. jag förväntar mig en sen buss men måste ändå vara i tid.

Just nu sitter jag bara ock fördriver tiden. jag har packat klart (haha låter som ja ska flytta) och är redo för att sätta mig på bussen. Sitter och lyssnar lite på Sabaton och Lordi för att fördriva tiden, ska nog slänga in lite Hammerfall när jag ändå är igång. Det mest retfulla som skulle kunna hända är att tåget är inställt och bron stängs av. Vilket betyder att jag i så fall sitter fast inne i stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela