Jaha, nu får man klagomål :p

Publicerad 2010-01-28 09:59:27 i Allmänt,

Dags att rycka upp sig säger syster, ja man har väl legat lite på latsidan med bloggen senaste tiden. Kan berätta att det har en logisk förklaring, jag har nämligen sovitigen många timmars sömn. Gick å la mig mellan kvart i 9 å halv 10 både måndags å tisdags, det blev många välbehövda timmar.  Friskitkortet är välanvänt och de börjar kännas som ja bort på gympapassen :)

Ny termin har vi även påbörjat, dags att tänka på sommarjobb och körkort. Båda är fixade, snart ska jag ha mitt körkortstillstånd. Har även ett akutsommarjobb, om ja inte hittar något annat. Jag menar kiosken är inte helt fel, pengar för att läsa liksom? Men vi får se, ska kolla runt lite mer än så :)

Just nu är både Malin å ja väldigt trött, så att retas med oss är något vi avråder er från, att peta på oss eller andra jobbiga aktiviteter ses enbart som störande och vi förbereder er på att vi kan reagera med skrik och slag. Ni är varnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela