Sommarlov

Publicerad 2010-06-24 08:43:50 i Allmänt,

Weey, är man lite efter alla andra eller är man det? Men det går inte att hjälpas har haft fullt upp, kan u inte bara sitta inne hela dagarna (ha ha det kan jag men ändå). Nu har jag iaf öppnat fönstret och får lite morgonsol på mig, lär se fint ut när vänstra sidan av mig är brunare än högra...

Idag blir det inte till stan med Emrik för han är i desperat behov av nya kläder och jag skojar verkligen inte. Han hade behövt åka in för ett bra tag sedan men nu får jag allt in honom. Sen kanske jag tom får honom till att bada efter det, visst man ska inte förvänta sig under men man kan ju alltid hoppas.

Nu väntar Ölands underbara sol på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela