Ibland, ibland inte

Publicerad 2010-03-04 10:28:38 i Allmänt,

Sitter brevid min kära kompis Malin, hon sitter och leker med sin "nya" mobil. Ett riktigt fynd kan man kalla det. Vi har egentligen programmering nu men ja har inte fattat vad vi ska göra... Så att bara sitta och ta de lugnt låter som en bra idé. Jag har varit lite seg här, jag vet det. Tyvärr finns det inte tid eller ork till att blogga. Knappt att jag orkar läsa andras bloggar heller, och då är det illa.

Ikväll blir det bowling (y) längtar otroligt, ska bli väldigt kul och idag är jag faktiskt pepp på det! Känner att de kan gå bra faktiskt (Nu är vi positiva, annars går de dåligt) så nya rekort på gång! :D Idag blir det troligtvis en heldag i stan, ska stanna kvar och plugga fysik. Väldigt behövligt, ni bara hör hur duktig jag är?

Men men, tiden går och ja man kanske borde göra nått ordentligt på lektionen ändå. Det låter ju som en smart idé. Men vet ni vad? Våren är på väg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela