Två ställen

Publicerad 2010-03-08 18:30:52 i Allmänt,

Jag har kommit på att för tillfället finns det två ställen som jag verkligen trivs på. Det ena är i bilen bakom ratten, och det andra är i bowlinghallen. Behöver jag säga mer än så? Har vatt ute och kört med pappa idag igen. Blev en runda och jag är mycket stolt över mig själv, kunde faktiskt starta i backe TVÅ gånger idag :) Det går verkligen framåt!

Idag blev det skola trotts att vi egentligen är lediga... Var tvungen att plugga lite fysik i alla fall, även om det mest blev snack. Efter det blev det fika, väldigt mysigt måste jag säga :) Nu sitter jag här och lyssnar Bonnie Taylor och tycker livet är helt okej, skola och prov imorgon... Borde plugga men njaaaaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela