Har precis gått och lagt mig, kvällen ha...

Publicerad 2010-05-05 22:43:28 i ,

Har precis gått och lagt mig, kvällen har bestått av att reparera datorn och formatera om den. Visst är den lite snabbare nu men skärminställningarna är helt konstiga, hoppas thommy kan hjälpa mig med det :) Nu är det inte många dagar kvar, på lördag smäller det. Malin och jag har väntat på det i ett halvår nu och äntligen händer det. Magnus Betnér i Kalmarsalen! UNDERBART! Tyvärr är det någon som saknas nu, känner mig sådär jobbigt tom på något sätt. En vecka kvar, sen ses vi:)<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-05-07 21:08:34

hallå lillasyster. Bra du fått ordning på datorn nu, då kan du blogga vidare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela