Biografi och Självbiografi

Publicerad 2011-04-07 18:08:39 i Filmer / Böcker - Recenserat av mig,

Det var länge sedan jag läste någon bok och verkligen fastnade, senast var nog Änglar och demoner, en underbar bok!

Men nu har jag fastnat i biografier, läste nyligen ut Marilyn Manson - Den långa vägen ut ut helvetet den är väldigt fängslande. Jag har länge varit sugen på att läsa den, han är en så spännande och smart människa. Genom boken får man följa hans uppväxt, hur han gick i en religiös skola men tidigt ville bryta normerna.

Marilyn Manson - Den långa vägen ut ut helvetet fängslade mig, jag ville läsa vidare, hela tiden. När jag åkte buss läste jag tills jag blev illamående, när jag skulle sova läste jag tills jag kollade på klockan och insåg att jag hade försvunnit. Det är en härlig känsla.

Bok på g nu: Vicky Jaggers - I det tysta.

Kommentarer

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

Publicerad 2011-04-09 11:06:41

åhh dte hade vart kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela