Vi glömmer gärna våra fel när ingen annan känner till dem - Francois de la Rochefoucauld

Publicerad 2011-08-12 18:50:44 i Sanna - Livet,

Det är 2 veckor eller 14 dagar eller 336 timmar eller 20160 minuter eller 1209600 sekunder till flytten är i full gång. Om 13 dagar har jag min sista natt då jag bor hemma hos mamma och pappa. Det är konstigt, men uscha vad jag längtar! Ny skola, ny stad, ny del av livet. Fått mail av skolan idag och det känns så motiverande, längtar efter första dagen i skolan, ska bli så kul att lära sig massa data igen!

Nu är det bara 5 dagar kvar på jobbet, ska dit om 7 timmar och hoppas Monica och jag kommer därifrån ganska tidigt. Nästa torsdag är sista dagen, tiden har gått fort och har haft ännu en trevlig (men jobbig och stressig) sommar på Hembageriet.

Trött Sanna säger Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela