God Morgon

Publicerad 2011-02-24 09:11:44 i Sanna - Livet,

Efter ca 6 timmars sömn är jag uppe men pigg vet ja inte om det kallas. Känner en förkylning som varit i bakgrunden ett tag, den vill liksom fram.

Idag ska ja till Stockholm med Emrik och hans mamma, hälsa på syrran, de ska bli riktigt najs. Så idag blir det en heeeeeel lång dag med massa the samt omformatering av datorn, yey!! :)

På alla <3 dag hade man gratis sms, vilker ja utnyttjade.


I förrgår på morgonen bestämde jag mig för att gå upp lite tidigare än Emrik, baka en kaka och göra frukost på sängen till min sömntuta. Jag är medveten om att han tycker om att skrämma mig genom att bara smyga upp bakom mig och stå där när jag vänder mig om så jag var inställd på det, jag stängde tom dörren så jag skulle höra om han öppnade den, jag var så säker på att jag var trygg. Sen helt plötsligt när jag vänder mig om, tror ni inte att han står där ändå... Blir såklart livrädd, skriker rakt ut. Emrik fick skuldkänsor hela dagen... Rätt åt honom :)

Kommentarer

Postat av: sofi

Publicerad 2011-02-24 19:04:37

halloj lillsyster!

ha ha, du blev skrajj :)

vi här hemma väntar FORTFARANDE på bildbomben :)

Ha det kul i stora staden, gå inte för mycket vilse, ha ha..

Postat av: Neow.se | Pappas lilla flicka

Publicerad 2011-03-01 07:10:57

gott de ser ut !! =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela