Solna, Stockholm

Publicerad 2011-02-27 23:40:07 i Sanna - Livet,

Efter 3 nätter i Solna ska det bli skönt att sova i sin egna säng, dock ensamt utan Emrik vid min sida. Vi har gjort massa kul uppe i storstaden ätit på  gått på stan och chillat i lägenheten... Helt okej att komma bort som jag tidigare skrivit.


Imorgon är en speciell dag, Emrik och jag har 10 månader, tiden går fort när man har kul. Det bästa som hänt mig är du. Tack älskling för att du förgyller min vardag, utan dig hade livet varit så trist. Jag är din monstergris och du är min. Tack för alla skratt och alla glada dagar, tack för att jag får vara mig själv och du tycker om mig som jag är. Tänk att en människa kan göra en så hel, det är underbart

Kommentarer

Postat av: Emrik

Publicerad 2011-03-03 15:30:00

Tack själv älskling! Tror knappt själv jag vet riktigt hur mycket jag egentligen uppskattar och älskar dig! Tack för dessa 10 månaderna och allt vi upplevt under den tiden. Älskar dig, Kyssar på dig <3 Förlåt fär att jag är så sent ute som jag är, men bättre sent än aldrig hoppas jag :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela