Om 38 dagar börjar en ny del av mitt liv

Publicerad 2011-07-19 13:31:14 i Sanna - Livet,

Det är en konstig känsla, att veta att man ska flytta hemifrån, det är ett stort steg. Jag ör rädd samtidigt som det ska bli så skönt, längtar efter att få bo med Emrik, även om vi säkert kommer bli lite smått galna på varandra ibland. Det ska bli så skönt att få somna in me honom vid min sida varje kväll (typ) och få vakna så oxå, bara detta att slippa transportera sig 55 km för att få träffas ska bli en sån befrielse.

Jag blev antagen till BTH, vi båda blev det. Jag ska läsa WIP (webb internet och programvaruteknik till hösten och Emrik ska plugga spelprogrammering. Jag ser fram emot hösten sjukt mkt och tycker det ska bli så underbart kul att plugga. Kanske är jag galen, men de har ja min förra prog lärare att tacka för, detta ska bli grymt!

hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela