Imorgon avgörs första kursen

Publicerad 2011-10-25 19:20:11 i Sanna - Livet,

Ska bli spännande, känns som jag verkligen har slitit och hoppas på bra betyg. Har verkligen gjort allt jag kan och känner mig stolt över mitt resultat. Projektet var att göra en hemsida för ett Begravningsmuseum Online, spännande tanke måste jag säga.
Resultatet blev detta: LÄNK

Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska lyfta fram på redovisningen, vilka som är mina starka sidor och vad jag har tyckt varit roligast. konstigt nog har jag inet lagt ner alls så mycket tid som jag brukar på css (för er som inte skriver kod är det i css man skriver stilmall). Men jag kände att det inte var centrumet för denna uppgiften, det behövdes en "enkel" sida för att det ska se bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela