Stress...

Publicerad 2011-09-07 08:25:54 i Sanna - Livet,

På 25 minuter var jag klar för att ta mig till skolan, anledning? Det spöregnade och Emrik började en timme före mig... Resultat, en stressad Sanna som inte hunnit mer än ett glas juice till frukost, som desperat väntar på att komma in i "vårt" lilla kök vid salen för att få en kopp kaffe och lite gröt... Suck på att våra kort inte funkar än, hade ju verkligen behövt in idag.

Det är så tråkigt väder här, regnar verkligen någon gång varje dag, inte som hemhem. Där var det iaf sol ibland, stör mig på att jag inte hann ha sommar hemma innan flytten. Blir till att spendera vissa dagar nästa sommar på ön!

Kommentarer

Postat av: sofi

Publicerad 2011-09-08 20:20:43

Vet du vad syster? Det regnar här med...

/S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela